lördag 14 mars 2009

Shopping time

Dagen har tillbringats i Camden Market tillsammans med Colin. Vi har trängts med tusentals andra -mest turister - i detta Londons shopping mekka..... Camden market är delvis inrymt i ett gammal häst sjukhus.... och det finns fantastiska häst skulputer i brons.
Jag hittade tjusiga gummistövlar att ha när jag går ut med hundarna - bye bye gröna Tretorn....

Och vem kan motstå detta badlakan ???? Synd nog så fanns det ingen lapp med vem som tillverkat den ....så jag kan inte shoppa in dem till Pudelparadiset.


Jag vill också ha såna här papperskorgar.......


Så detta är vad jag lämnar i morgon -Pia - måste jag verkligen komma hem ??? Kan inte du ta hand om eleverna och trimma hundar istället ......

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh... vill verkligen ha... både badlakan,stövlar och bronsfigurer. Fast allra helst.. badlakanet, suck...
Tina & Freja