lördag 7 mars 2009

redo??


Väskan är packad med livets nödvändigheter - pass,plastkortet och Postafen....och mina saxar.

I morgon kl 9.10 lyfter planet mot London och 1 veckas semester på någon annans hundtrim- ska bli superkul!
Lagom inför resan fick jag besked om att jag vunnit en tävling på Global Petgrooming .De har en "före och efter "tävling varje månad och jag vann februari tävlingen. Kalas! Jag ska få mitt pris när jag är i London. Passa på och gå med ni också och skicka in bilder och tävla!
Tar med mig datorn och kameran så får vi se om jag lyckas logga in på det trådlösa nätverket på hotellet....
Pia får stanna hemma och hålla ställningarna på trimmet - hon har fullt upp med att packa alla kallelser till Sv.Hundfrisörers årsmöte. Den 4 april blir det av hos oss här i Morgongåva. Oster sponsrar oss med lunch och bra priser på deras produkter. Det kommer också att bli demostrationer av deras senaste produkter och du kan även testa deras nya saxar live på hundar på plats. Packa väskan och plastkortet och kom hit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken häftig bild!

Må gott! :)