måndag 9 mars 2009

Måndag

Här är huset där jag bor. Jag bor högst upp - takfönstret ni ser är mitt. Så jag får min beskärda del av trappträning...
Här är mitt rumm






Det är bara i England man har parkettgolv i badrummet ......praktiskt och bra....

Dagens middag. Det finns micro att låna men ingen spis.
Dagen har varit trevlig. Det bor två tjejer till här som också går kurs. Så jag har sällskap av dem.
Idag har jag mest bara varit med och tittat på och ställt en massa frågor. På em badade och klippte jag en pudel så deras andra elever fick se skillnaden mellan den engelska och svenska stilen på Toilette 60.
Salongen är liten men utrymmet väl utnyttjat. Fönarna sitter på väggarna som det gör på damfriseringarna . Skönt att slippa snubbla på alla ben.... Bilder kommer i morgon.
Min hjärna är är helt slut av all engelska så nu ska jag sjunka ner i soffan och slappa.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Ha ha.. ja parkett är väl inte det mest praktiska i badrummet.. men men .. vad vet vi.. de kanske inte använder det till att blöta ner sig i. *ASG* Ha så riktigt skoj nu.. !

Unknown sa...

Men det är inte heltäcknings matta...
Vill minas att vi hade det i badrummet upp i Tallanstown....den var orange.....väggarna var mint gröna..........

Anonym sa...

Parkett... ja jag säger då det... Förstår om du är slut i skallen av engelska... men du är duktig... jag skulle aldrig klara det... engelska är inte mitt språk.. ha det så bra
kats