tisdag 6 januari 2009

Så var det slut på ledigheten

Moltas skulle flytta till sin nya familj och kom för en sista tillsnyggning innan avresan. Vilken goding!

Sedan kom julveckan. Måndag och tisdag var fullbokade . Men tisdag morgon hann jag bara göra en hund -sedan fick jag tillbringa resten av dagen med huvudet i

Typiskt! Vinterkräksjuka lagom till jul.....suck!


Så det blev ingen julmat här... Blåbärsoppa och skorpor var min diet över julen. Hoppas ni hade det trevligare !

Mellandagarna har vi städat och fixat på trimmet och klippt lite hundar. Nu kommer också den alltid lika "roliga" inventeringen....


Det är INTE roligt att räkna saxar och gummisnoddar och alla andra små saker som finns på vårt lager... Varje år säger jag att jag ska börja ha rea till jul så jag inte har några saker kvar att räkna vid inventeringen.

Nyår fick jag i alla fall äta god mat -hundarna och jag låg i soffan och jäste och mumsade.

Vårens kursschema är klart och ligger ute på hemsidan .
För hundtrimmarna startar vi med pudeldag redan nu den 17 januari. ca 20 är anmälda - det ska bli jättekul att träffa alla -denna gång är det många nya ansikten.


Nu kommer våra kunder och elever tillbaka i morgon och Pia får fortsätta räknandet själv *ler*

Inga kommentarer: