tisdag 27 januari 2009

shitzu,snö och gulliga valpar

Karamell har varit med på jobbet förra veckan. Hon har fixat och grejjat för att sysselsätta sig.
Här har hon hittat Ikes leksak - hon jobbade med tassarna en stund -
och tillslut lyckades hon få ut den!
Veronika tränade shitzu klippning på Melody

Elisabet jobbade på Milou

I söndags åkte jag och Pia till Fredriksberg utanför Ludvika och tittade på valpar. Väderrapporterna lovade snöoväder och kaos... Men vi oroade oss inte - man har väl en jeep..
Och snö var det - men inget oväder . Så här vackert var det när vi kom fram.

Och så här gulliga var valparna....*ler*
När vi åkte hem så satt vi och pratade och helt plösligt var vi nästan i Västerås... ops!
Fram med kartan - vi hittade en mindre väg som skulle ta oss på tvären hem. Men när vi kört och kört och kört på ngt som kändes som en kostig insåg vi att det skulle ha gått fortare att åka ända ner till Västerås och sedan vända upp hem igen...
ja ja - nu fick vi se nya delar av Västmanland..
Tillslut kom vi hem i alla fall
Nu jag jag köpa en GPS....





2 kommentarer:

Unknown sa...

Men dudanes vilken söt valp..! Finns det något mysigare än söta små runda rultiga bäbisar?!
Kanske jag och Skipper ska komma på en trimkurs så jag kan utnyttja mitt egna lilla trim här hemma ytterligare. *fniss*
Tack för kommentaren i min blogg. :-)

Anonym sa...

Hej
så fin du gjort din blogg... å härliga bilder... LÄNGTAR tillbaka till kursen...
må gott
kats