söndag 21 december 2008

Hyresgäster..

Thure och Penny kollar in lunchen.....( om ni tittar noga ser ni Thures tunga..*ler* )


Jag har inneboende hemma - många är dom och knaprar på mina väggar gör de....terriern försöker fånga dem genom väggarna.
Denna dag fångade jag 3 st på 1 timme i min lilla fälla ...

Vi jobbar på inför julen - här är det våra elever Johanna och Anki som trimmar Kira.


Sista 2 dagarna inför julen är Pia och jag själva.Petra har åkt hem till Malmö för att fira jul och sedan ta körkort - vi håller tummarna!! Sedan startar hon upp eget i Malmö och vi får klara oss själva....vi kommer att sakna dig och Diva.

Har fått hem en laddning med saxar - närmare bestämt 250 st... så nu ska här testas och sorteras inför lanseringen av dem. De är gjorda i japanskt stål och väl designade med fina färger och tjusig dekor . Finns i flera olika modeller och även för vänsterhänta. Ska bli spännande att se hur de blir mottagna av trimvärlden .






3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får no ta och flytta ner och hjälpa Pia och bada och raka hundar! ;) Finns det nå billiga hus i närheten som inte har inneboenden som du har? :S God Jul och hälsa alla! Kram / Paulina

Anonym sa...

Skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du en e-mail?
Med vänlig hälsning
Helena

Trimkompaniet sa...

Hej Helena!
Du kan nå mig på trimkompaniet@telia.com

mvh
Mia