söndag 31 augusti 2008

Himmelriket...



Idag har Monika och jag varit i himmelriket.....i form av Formexmässan . Aj aj mina fötter.
I 5 timmar vandrade vi runt och tittade - sedan stängde de så vi hann inte se allt -tyvärr.

Varje gång jag är på Formex mässan så känner jag att jag ska sluta och klippa hundar och öppna en butik med skojjiga saker istället.


Tyvärr var det fotoförbud inne i mässhallen - men här är en bild ifrån entren.




Efter 3 timmar tog vi matpaus - för det fantastiska priset av 80:- fick jag en kopp kaffe och en baguette..... På golvet ser ni en bråkdel av alla kataloger vi plockade på oss . Nu ska här läsas...

Hos Agora hittade vi massor av fina drakar - jag skulle kunna öppna en webbutik med enbart drakar ifrån dem - stolar,skåp,lampor,soffbord allt!!


Spacebabies hade jättefin städutrustning


Även Cirratum har saker som gör städningen roligare


Ytterligare saker ifrån Spacebabies
Jag hittade också ett gulligt set för hundägare - man gör ett avtryck av den egna hundens tass och så sätts det in i ramen tillsammans med ett foto på hunden. Också detta ifrån Spacebabies



När jag kom hem så gick hundarna och jag på promenad. Skogen är full av svampar - tyvärr har jag glömt allt jag lärde mig om svamp i skolan. Idag känner jag bara igen flugsvampar och kantareller. Så inte törs man plocka något - det skulle antagligen sluta med ett besök på akuten...

Inga kommentarer: