söndag 17 augusti 2008

Regn regn regn

Efter varje promenad så är pudlarna lite blöta om tassarna - men terriern ser ALLTID ut så här. Hon hittar alltid diken att simma i ... På bilden är hon riktigt ren ha ha .... oftast är allt som sitter i pälsen svart...

I övrigt så har vi nu kommit igång igen på trimmet efter semestern och lagom till detta så kom regnet. Kanske för att man inte ska gräma sig så mycket över att man måste arbeta ??

Planeringen inför höstens aktiviteter är i full gång!
Kursdatum finns nu utlagda för klipp/trimkurserna
Schemat för seminariedagarna är snart klart - redan nu kan jag fresta med en heldag med Helene Hulten och westietrimning! Boka 29 november.

Den 11-12 oktober är det dax för trimtävling på Irland igen. Måste ju åka dit och försvara min titel från förra året.
2 veckor senare är det dax för nästa tävling - denna gång i Prag. Tillsammans med Lotta,Anne och Carina beger jag mig iväg. Jag ska tävla och de andra hejjar på. Förhoppningsvis blir de lite inspirerade och börjar tävla de med.

Skulle du också vara intresserad av att tävla ? Du är mer än välkommen att hänga med till Irland eller Prag. Jag hjälper dig !

Du har väl inte glömt att bli medlem i Sveriges hundfrisörer - vår egen yrkesorganisation.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till på tävlingarna!
Hoppas du tar hem allt! :)