söndag 8 februari 2009

Liten veckorapport från Morgongåva

Jag är oerhört dålig på att ta efterbilder....det blir bara före bilder . Som denna - detta är Oskar- tro det eller ej - han är faktiskt ganska snygg *ler*
Anneli ska öppna hundsim och rehab och är hos mig i 2 veckor för att lära sig grunderna i friserandets konst. Här jobbar hon på Kalle.

Här försöker jag föreviga Kalle och hans kompis -Oskar- i en av mina sällsynta efterbilder...

Men hur jag än gör är det ngn som alltid tittar åt andra hållet.....

Nästan rätt!!
Malin har precis påbörjat den långa vägen mot hundfrisörs yrket. Här jobbar hon på Bossen.

Färdig för hemgång!

Mer trim för Malin- som nu har träningsvärk.....*ler* Lilla söta taxen Carro blir trimmad i ena änden av mig och i den andra av Malin.

Oskar som vi såg i början av inlägget är pappa till Egon här ovan. Egon var på sin första officiella utställning i lördags. Han debuterade med att vinna Unghundsklassen med CK och sedan komma 3:a bästa hane!

I morse när jag vaknade såg det ut så här utanför mitt sovrum....
Vackert är det - men det gör sig bäst på bild tycker jag...*ler* Inte IRL.

Här ser man hur mkt snö det kommit under natten - igår kväll var bilen snöfri!

Karamell lyckades leta upp sin favorit leksak under snön - vilken näsa!





2 kommentarer:

Unknown sa...

min snö är nästan borta nu......

Unknown sa...

Ja här har det oxså kommit massor med snö!! Själv kommer jag alltid på efteråt att jag skulle ha tagit före bilder.. ha ha.. men det är jag det. Så kul att få följa er. Själv håller jag mig till att trimma nakenhundar än så länge.