söndag 5 oktober 2008

Nu är äntligen webbutiken färdig!


Det var ett tag sedan.......




Sista tiden har jag tillbringat varje ledig stund vid datorn för att få min webbutik att fungera och tack vare snabb och proffsig hjälp av Patrik på Extendus så fungerar den äntligen! Synd att jag inte hittade honom ifrån början så hade jag sluppit alla problem. Men nu har jag en support att vända mig till. TACK!!


Nu kan du klicka på bilden så kan du surfa runt och se resultatet av mitt slit.....

I övrigt har veckan bjudit på Alice från Linköping som här vilar ut i mattes famn efter frisering


Malin som är här på baskurs friserar Sammy som står och ylar efter sina flickor


Skönsång blev det


Här är Sammys flickor i badet


Här står Åsa och Pernilla som var här hela veckan för att lära mer om pudelfrisering. Åsa har eget trim i ED .

Åsa hade med sig en gullis iform av 6 mån jackrussel Bella som vaktade kontoret på dagarna.

Anna och Pernilla friserar Busan och Ester
och här är det pudeln Olga och min foxterrier Karamell som får nya frisyrer av Åsa,Pernilla och Malin


Bland alla pudlar så kom också lilla Ida - svårt att se vad som är fram och bak..
Så där....-nu ser jag världen!

Pudelveckan avslutades med Sebastian som hade päls för 2 storpudlar - Malin och Åsa fick pröva på att bada och föna ett riktigt lurvtroll.

Snart bär det iväg till Irland för klipptävling - hoppas nu att planet inte störtar på vägen bara.....(ja- jag är flygrädd och kan egentligen inte förstå varför jag utsätter mig för detta....)



3 kommentarer:

Monica sa...

Hej Mia!

Skönt att butiken äntligen är färdig. Den är ju urtjusig och framför allt lätt navigerad....
Gillar den mycket ;)

Kram

Anonym sa...

Hej!
Hoppas allt e bra!
Så fin webbutiken blev!! Verkligen fin o lätt att kolla runt på!
Saknar lite min tid uppe i Morgongåva när man ser alla bilder o sånt som du lägger in :)
Ha det bra!
Kram Pamela o Kimba

Unknown sa...

Jag vet varför du flyger,det är för ATT HÄLSA PÅ MIG !!!!!!!!
såklar.inte är det för en fånig klipp tävlig.
puss