söndag 9 december 2007

Äntligen klart!

Nu är allt på plats - det är bara sakerna som ska upp på väggarna kvar - men alla kartonger är uppackade . Det blev mer plats över än vad jag trodde - så nu kan jag shoppa hem mer saker!


I badet så ska fönarna upp på väggen -sedan är allt färdigt där.


Det ska bli roligt att sätta igång i morgon och jobba - ljust och luftigt. Nu gäller det bara att hitta alla saker.
Whiteboardtavlan ska upp på väggen - hurtsen ska målas och det ska upp lite tavlor på väggarna - blir man någonsin klar egentligen...*ler*
Öppethus dagen förflöt i trevnadens tecken. Många gamla kunder som kom förbi och kikade och sade hej. Tack för alla blommor och lyckönskningar!
Nu ska vi bara vänta på att Tele 2 får ändan ur vagnen och flyttar över telefonen. Hade jag varit kund hos Telia hade det skett på 3 dagar - Tele 2 vill ha 4 veckor på sig! Läge för ett byte tror jag...

3 kommentarer:

Gitte, Blissa och Mango sa...

ÅÅÅÅÅ så fint MIA!!
Vad fint det blev...jag ser vilken lokal det är;-) Hemkommen från Lübeck, och är mer stressad än vanligt...Dottern fyller år och julen är här, kunderna kommer och går, jul och luciafiranden avlöser varandra... Ska inte klaga.
Värst vad Anne blivit kändis... hur bär hon sig åt??;-)
Jag ska försöka att komma med lite bra besöksdatum för att kunna se på det fina trimmet.
Ha det bra bästaste instruktören /läraren.

Kram Gitte

ordningikaos sa...

Vad snyggt du har det! Är det stora lokaler? Det ser jättestort ut på bilderna ju! Vi får komma och titta nån gång. Kram, Johanna

Anonym sa...

SÅ FINT!!!!! Måste komma förbi & kolla istället för att bara handla på nätet. Lycka till!!
Kram Marika & pudlingarna**