fredag 30 november 2007

Blivande proffsklippare ?

Det här är Marcus som nu ska pensioneras ifrån utställnings karriären.


Här är han i sin nya "pensionär" frisyr . Frisör är Sue som varit på kurs hela veckan för att lära sig klippa pudel. Titta på bilden och betänk att hon bara tränat i 5 dagar....här har vi ngn som vet hur hon vill att en pudel ska se ut. Snyggt jobbat!




Själv har jag fastnat i Vista Print träsket.....farligt farligt.....

Nu badar jag i olika modeller av visitkort,kylskåpsmagneter , vykort och jag vet inte vad...ha ha Nu måste jag deleta alla mail jag får ifrån dem. 1000 visitkort tar det nog ett slag att göra av med - för att inte tala om 500 kylskåpsmagneter....





Tja - man kan aldrig få för många ....eller hur ???

I morgon är en mindre rolig dag - då blir det begravning. Men på söndag har vi klippkurs - Utställningsklipp av pudel. Sedan ska jag iväg till nya lokalen och möblera med badkaren....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin marcus blev!

Unknown sa...

Vilka lokaler!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kommer att vara underbart att jobba där!!!! Jag som tjatar om att jag har det jobbigt som inte kan gå runt mitt bord.....haha ni kan ju fixa ett nytt trimm brevid .......

Här är det full SOL och GRÖNT GRÄS.

Jag blir lite avundsjuk för dina kunders hundar ser så fina ut redan när dom kommer.Det ser inte ut som man hittat dom i ett dike och sist någon borstade dom,var hoss en hundtrimmare var.....hmmm...när då?? oj inte alls...........